Śmiech to za mało, by osłabić przeciwnikaŚmiech to za mało, by osłabić przeciwnikaŚmiech to za mało, by osłabić przeciwnikaŚmiech to za mało, by osłabić przeciwnika
Trzeba zakorzenić w umyśle własne skojarzenia (fot. Marketing przy Kawie)

Śmiech to za mało, by osłabić przeciwnika

Śmiech to za mało, by osłabić przeciwnika
AdvertisementAdvertisement
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Krzysztof Gonciarz spróbował własną furgonetką ośmieszyć propagandę szerzoną z pojazdów anty-LGBT. Epic Games sparodiowało słynny spot „1984” Apple, by uświadomić, kto teraz jest Wielkim Bratem. Czy takie działania są skuteczne? Czy poza wzbudzeniem chwilowego rozgłosu mogą wpłynąć na postawy przeciwników? Do kogo i po co są kierowane?

Fundacja Pro-Prawo do Życia od jakiegoś czasu rozsyła furgonetki, by krążąc po miastach Polski, rozsiewały fałszywe informacje wymierzone w ruch LGBT. Aktywiści fundacji usiłują narzucić tezę, że orientacje inne niż heteroseksualna są mocno skorelowane z pedofilią.

  • 2

Furgonetka Fundacji Pro-Prawo do Życia

Furgonetka Fundacji Pro-Prawo do Życia

Przeczy to wiedzy naukowej, czemu wyraz dało w 2017 roku Polskie Towarzystwo Seksuologiczne.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się