Smartfony a filmy dla dorosłych - Marketing przy Kawie
Smartfony a filmy dla dorosłychSmartfony a filmy dla dorosłychSmartfony a filmy dla dorosłychSmartfony a filmy dla dorosłych

Smartfony a filmy dla dorosłych

Smartfony a filmy dla dorosłych
Jarosław Filipek

Jarosław Filipek

-

dyrektor zarządzający, Anagram Naming

Jarosław Filipek

Jarosław Filipek

dyrektor zarządzający
Anagram Naming

Firma HTC ochrzciła jeden ze swoich smartfonów nazwą Vivid. Tego samego słowa w swojej nazwie używa Vivid Entertainment – jeden z największych producentów filmów pornograficznych na świecie. Wezwał on tajwańskie przedsiębiorstwo do zmiany nazwy modelu smartfonu.

Na czym polega problem? Znaki towarowe rejestruje się w klasach towarowych, których jest 42. Wątpliwe więc, aby strony naruszały swoje prawa w tym zakresie. Firma Vivid twierdzi jednak, że nadanie takiej nazwy produktowi HTC to podszywanie się pod markę producenta filmów dla dorosłych.

Zdaniem zarządu firmy – tajwański producent, nazywając tak swój model telefonu, chciał wywołać wrażenie, że oba podmioty współpracują lub mają wspólne interesy, a zatem HTC Vivid czerpie z renomy Vivid Entertainment.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja