Słowa, które pomagają sprzedawać samochody. O sloganach w branży motoryzacyjnejSłowa, które pomagają sprzedawać samochody. O sloganach w branży motoryzacyjnejSłowa, które pomagają sprzedawać samochody. O sloganach w branży motoryzacyjnejSłowa, które pomagają sprzedawać samochody. O sloganach w branży motoryzacyjnej

Słowa, które pomagają sprzedawać samochody. O sloganach w branży motoryzacyjnej

Słowa, które pomagają sprzedawać samochody. O sloganach w branży motoryzacyjnej
M.Orkwiszewska, J.Danilewicz

M.Orkwiszewska, J.Danilewicz

-

M.Orkwiszewska, J.Danilewicz

M.Orkwiszewska, J.Danilewicz

Nastały trudne czasy dla rynku motoryzacyjnego w Polsce. Rejestrujemy coraz mniej nowych aut. Naturalną reakcją firm jest przygotowywanie promocji i innych jak najciekawszych działań marketingowych. Na ile pomagają w przełamaniu tej trudnej sytuacji stosowane hasła reklamowe?

Slogany reklamowe muszą być oryginalne, zwięzłe, wieloznaczne i eufoniczne. Dobry slogan powinien być łatwy do zapamiętania. Jego cel to dotarcie do grupy docelowej danej marki i wyróżnienie brandu na tle konkurencji, a także ukazanie głównej korzyści dla nabywcy produktu.

Ale najważniejsze jest, aby slogan przekonywał do zakupu. A gdy w grę wchodzi przekonanie do kupna auta – zadanie nie jest dziś łatwe.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja