Słowa czy obraz?Słowa czy obraz?Słowa czy obraz?Słowa czy obraz?

Słowa czy obraz?

Słowa czy obraz?
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Reklama, która sprawia wrażenie informacji, która opowiada jakąś historię słowami, nie obrazem, może być o wiele ciekawsza niż kolejny błyskotliwy spot lub piękna reklama prasowa, ujmujące artyzmem i oryginalnością, ale pozbawione interesującej anegdoty. Pewna amerykańska restauracja w miejsce reklamy wstawiła zabawny tekst, jak to reklamy nie zrobiła. Nie był to jeszcze advertorial, lecz nie był to też czysty przekaz perswazyjny.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja