Firmy coraz częściej zastanawiają się nad angażowaniem gwiazd jako swych „ambasadorów”. Chociaż nadal to robią, jednocześnie przyznają, że jest to praktyka ryzykowna.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Pepsi-Cola wynajęła Britney Spears. Jednak firma nie jest zadowolona do końca z tej decyzji z prostego względu – cień gwiazdy zasłania właściwą markę. Niektóre z gwiazd są zbyt duże, aby mogły w zrównoważony sposób nadawać blask promowanej marce. Zamiast tego Pepsi wprowadza inną kampanię „Pepsi. It’s the Cola”, wartą uwagi z prostego względu: zamiast opierać się na chęci utożsamiania się ze sławą, firma stawia na zmianę samego systemu myślenia.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.