Sławy w odwrocieSławy w odwrocieSławy w odwrocieSławy w odwrocie

Sławy w odwrocie

Sławy w odwrocie
Piotr Nowaczyk

Piotr Nowaczyk

-

Piotr Nowaczyk

Piotr Nowaczyk

Firmy coraz częściej zastanawiają się nad angażowaniem gwiazd jako swych „ambasadorów”. Chociaż nadal to robią, jednocześnie przyznają, że jest to praktyka ryzykowna.

Pepsi-Cola wynajęła Britney Spears. Jednak firma nie jest zadowolona do końca z tej decyzji z prostego względu – cień gwiazdy zasłania właściwą markę. Niektóre z gwiazd są zbyt duże, aby mogły w zrównoważony sposób nadawać blask promowanej marce. Zamiast tego Pepsi wprowadza inną kampanię „Pepsi. It’s the Cola”, wartą uwagi z prostego względu: zamiast opierać się na chęci utożsamiania się ze sławą, firma stawia na zmianę samego systemu myślenia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja