Skuteczny marketing lojalnościowySkuteczny marketing lojalnościowySkuteczny marketing lojalnościowySkuteczny marketing lojalnościowy

Skuteczny marketing lojalnościowy

Skuteczny marketing lojalnościowy
Mariusz Cichy

Mariusz Cichy

-

Mariusz Cichy

Mariusz Cichy

Klient oczekuje produktów i usług skierowanych tylko do niego. Stąd coraz popularniejsze działania BTL podejmowane z myślą o konkretnym odbiorcy. Czy mogą one zastąpić tradycyjne i wysokobudżetowe akcje marketingowe?

Zindywidualizowanie produktu czy usługi to tylko pierwszy krok do zbudowania relacji z klientem. Bardziej istotne z punktu widzenia rozwoju sprzedaży jest jej podtrzymanie na takim poziomie, aby klient nie szukał alternatywy.

Kluczem do sukcesu w tym wypadku są programy lojalnościowe i wsparcia sprzedaży B2B2C. Menedżerowie, którzy prowadzą tego typu akcje, potwierdzają, że są one dużo tańszym i skuteczniejszym sposobem dotarcia do konsumentów i klientów aniżeli tradycyjna reklama.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się