Co łączy Johna Malkovicha, Samuela L. Jacksona i Zooey Deschanel? Cała trójka występuje w spotach reklamujących iPhone’a 4S. Prowadzi rozmowy z inteligentnym asystentem Siri, zainstalowanym w promowanej wersji telefonu Apple. Czyżby nowa jakość w kampanii tego smartfona?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Słynna kampania „Get a Mac” (pisaliśmy o niej szerzej w artykułach: Wybierz lepszego pana oraz Poza okna i bramy), stworzona dla Apple przez agencję TBWA/Media Arts Lab, zawiesiła poprzeczkę bardzo wysoko.
Składające się na nią spoty – było ich aż 66 – są krótkie, dowcipne i utrzymane na jednakowo wysokim poziomie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.