Siri odpowie na każde pytanie - Marketing przy Kawie
Siri odpowie na każde pytanieSiri odpowie na każde pytanieSiri odpowie na każde pytanieSiri odpowie na każde pytanie

Siri odpowie na każde pytanie

Siri odpowie na każde pytanie
Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

-

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Co łączy Johna Malkovicha, Samuela L. Jacksona i Zooey Deschanel? Cała trójka występuje w spotach reklamujących iPhone’a 4S. Prowadzi rozmowy z inteligentnym asystentem Siri, zainstalowanym w promowanej wersji telefonu Apple. Czyżby nowa jakość w kampanii tego smartfona?

Słynna kampania „Get a Mac” (pisaliśmy o niej szerzej w artykułach: Wybierz lepszego pana oraz Poza okna i bramy), stworzona dla Apple przez agencję TBWA/Media Arts Lab, zawiesiła poprzeczkę bardzo wysoko.

Składające się na nią spoty – było ich aż 66 – są krótkie, dowcipne i utrzymane na jednakowo wysokim poziomie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja