Siri odpowie na każde pytanieSiri odpowie na każde pytanieSiri odpowie na każde pytanieSiri odpowie na każde pytanie

Siri odpowie na każde pytanie

Siri odpowie na każde pytanie
Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

-

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Co łączy Johna Malkovicha, Samuela L. Jacksona i Zooey Deschanel? Cała trójka występuje w spotach reklamujących iPhone’a 4S. Prowadzi rozmowy z inteligentnym asystentem Siri, zainstalowanym w promowanej wersji telefonu Apple. Czyżby nowa jakość w kampanii tego smartfona?

Słynna kampania „Get a Mac” (pisaliśmy o niej szerzej w artykułach: Wybierz lepszego pana oraz Poza okna i bramy), stworzona dla Apple przez agencję TBWA/Media Arts Lab, zawiesiła poprzeczkę bardzo wysoko.

Składające się na nią spoty – było ich aż 66 – są krótkie, dowcipne i utrzymane na jednakowo wysokim poziomie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja