Sens życia według marketeraSens życia według marketeraSens życia według marketeraSens życia według marketera

Sens życia według marketera

Sens życia według marketera
Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Gdy pod koniec lat 60. XX w. John Barth pisał o stanie wyczerpania, w jakim znalazła się sztuka współczesna, reklama telewizyjna wkraczała dopiero w etap eksperymentów oraz poszukiwań odpowiednich dla tego medium rozwiązań formalnych. Dziś diagnoza zużycia się motywów, form i możliwości kreacyjnych dotyczy również aktualnej kondycji branży reklamowej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja