Sekret hydraulikaSekret hydraulikaSekret hydraulikaSekret hydraulika

Sekret hydraulika

Sekret hydraulika
Artur Jurkiewicz

Artur Jurkiewicz

-

Artur Jurkiewicz

Artur Jurkiewicz

Nieszablonowe reklamy środków do prania to już chyba światowa norma. Konsumenci przestają po prostu reagować na kolejne spoty przedstawiające panie domu przekonywane do eksperymentów typu: jedna skarpetka w zwykłym proszku, a druga w niezwykłym. Teraz reklamy proszków i innego rodzaju detergentów mają szokować lub bawić.

Obraz pt. „Plumber” (Hydraulik) może zarówno szokować i bawić. Zaszokuje zapewne tylko ultrakonserwatywną część widzów reklam, resztę zdecydowanie rozbawi. Fabuła jest bardzo prosta. Ot, z kranu kapie, zatem wezwany zostaje specjalista, który ma naprawić usterkę. I naprawia ją, jak słyszymy zza kadru, tygodniami. Aż pewnego dnia tajemnica tej nieusuwalnej usterki wyjaśnia się.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja