Nieszablonowe reklamy środków do prania to już chyba światowa norma. Konsumenci przestają po prostu reagować na kolejne spoty przedstawiające panie domu przekonywane do eksperymentów typu: jedna skarpetka w zwykłym proszku, a druga w niezwykłym. Teraz reklamy proszków i innego rodzaju detergentów mają szokować lub bawić.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obraz pt. „Plumber” (Hydraulik) może zarówno szokować i bawić. Zaszokuje zapewne tylko ultrakonserwatywną część widzów reklam, resztę zdecydowanie rozbawi. Fabuła jest bardzo prosta. Ot, z kranu kapie, zatem wezwany zostaje specjalista, który ma naprawić usterkę. I naprawia ją, jak słyszymy zza kadru, tygodniami. Aż pewnego dnia tajemnica tej nieusuwalnej usterki wyjaśnia się.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.