Ściemą, Mości PanowieŚciemą, Mości PanowieŚciemą, Mości PanowieŚciemą, Mości Panowie

Ściemą, Mości Panowie

Ściemą, Mości Panowie
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Szydzenie z własnej matki nie jest w dobrym guście. Radykalna Inicjatywa Frugo nie dba o to. Będąc dzieckiem kultury masowej, nie tyle puszcza do niej oko, co wypina na nią tyłek. To ma jej zapewnić powodzenie. Przynajmniej na festiwalach reklamy, jak za poprzednim razem. Czy powstanie jednak dzięki temu mocna i trwała marka?

Kampania Frugo (anonsowaliśmy ją w zeszłym tygodniu, zob. P.Ciemniewski, No to (znowu) Frugo, "MpK-A", nr 52, 5.02.2004) rozwija skrzydła. Na początek RIF postanowiła rozprawić się z Walentynkami – świętem, które z założenia powinno mieć zabarwienie osobiste, nawet wręcz intymne, a z czasem nabrało komercyjnego charakteru.

„Nie” – dla ściemy, zakłamania i stereotypów serwowanych nam przez kulturę masową.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja