Pomysłowość w docieraniu do młodej widowni nie zna granic. Masterfoods promujący baton Mars niezbyt udanym spotem ma w zanadrzu niezmiernie interesujący projekt aktywizowania twórczej młodzieży. Jako efekt otrzyma zestaw gotowych scenariuszy reklam do dowolnego wykorzystania oraz opinię mecenasa, który nie stawia jedynie na sport, jak wszyscy wokół.Kiedyś advertainment ograniczał się jedynie do projektów stricte internetowych. Zabawy oferowane przez firmy nie wychodziły poza to medium, przeznaczone były dla rzeszy wyznawców rzeczywistości wirtualnej. To jednak dość szybko uległo zmianie. Wraz z rosnącą potrzebą interakcji również poza Siecią firmy zdały sobie sprawę, że bardziej zróżnicowana rozrywka, multimedialna z prawdziwego zdarzenia stanie się o wiele efektywniejszą platformą kontaktu z klientami niż skupianie się na poszczególnych mediach.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.