Scenariusze z MarsaScenariusze z MarsaScenariusze z MarsaScenariusze z Marsa

Scenariusze z Marsa

Scenariusze z Marsa
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Pomysłowość w docieraniu do młodej widowni nie zna granic. Masterfoods promujący baton Mars niezbyt udanym spotem ma w zanadrzu niezmiernie interesujący projekt aktywizowania twórczej młodzieży. Jako efekt otrzyma zestaw gotowych scenariuszy reklam do dowolnego wykorzystania oraz opinię mecenasa, który nie stawia jedynie na sport, jak wszyscy wokół.

Kiedyś advertainment ograniczał się jedynie do projektów stricte internetowych. Zabawy oferowane przez firmy nie wychodziły poza to medium, przeznaczone były dla rzeszy wyznawców rzeczywistości wirtualnej. To jednak dość szybko uległo zmianie. Wraz z rosnącą potrzebą interakcji również poza Siecią firmy zdały sobie sprawę, że bardziej zróżnicowana rozrywka, multimedialna z prawdziwego zdarzenia stanie się o wiele efektywniejszą platformą kontaktu z klientami niż skupianie się na poszczególnych mediach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja