Największą zaletą Volkswagena Golfa BlueMotion jest niskie zużycie paliwa. Tak przynajmniej informuje producent i tę właśnie cechę samochodu, wykorzystującego nową technologię, chciał wypromować. Norweska agencja Try, której zadaniem był przygotowanie kampanii reklamowej, postawiła sobie jedno pytanie: jak sprawić, by abstrakcyjna zaleta samochodu została w jakiś sposób udowodniona i dzięki temu zapamiętana? Odpowiedzią stała się gra w ruletkę, w której kołem jest droga, kulką jadący samochód, a zakłady toczą się o to, po ilu kilometrach przejechanych bez dodatkowego tankowania pojazd się zatrzyma.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.