Salam-Cola - ramadanowy produkt niszowySalam-Cola - ramadanowy produkt niszowySalam-Cola - ramadanowy produkt niszowySalam-Cola - ramadanowy produkt niszowy

Salam-Cola – ramadanowy produkt niszowy

Salam-Cola - ramadanowy produkt niszowy
Hubert Zientek

Hubert Zientek

-

Hubert Zientek

Hubert Zientek

Każdy naród inaczej reaguje na reklamy, co wiąże się z odmienną kulturą, różnicami w postrzeganiu rzeczywistości, globalnej polityki itp. Dlatego też marketerzy muszą być stale czujni i wnikliwie się na tych sprawach koncentrować, aby osiągnąć sukces.

Wprost nr 46 podał, że we Francji rozpoczęto właśnie promocję nowego produktu – Salam-Coli. Jej głównymi odbiorcami byliby oczywiście muzułmanie, którzy jak wiadomo, ostatnimi czasy czują się w tym kraju wyjątkowo dobrze. Po sromotnej krytyce, jaka spotkała USA ze strony prezydenta Chiraca w związku ze zbrojną inwazją na Irak, stało się jasne, że powstał nowy grunt dla określonych działań typu new product development.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja