Każdy naród inaczej reaguje na reklamy, co wiąże się z odmienną kulturą, różnicami w postrzeganiu rzeczywistości, globalnej polityki itp. Dlatego też marketerzy muszą być stale czujni i wnikliwie się na tych sprawach koncentrować, aby osiągnąć sukces.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wprost nr 46 podał, że we Francji rozpoczęto właśnie promocję nowego produktu – Salam-Coli. Jej głównymi odbiorcami byliby oczywiście muzułmanie, którzy jak wiadomo, ostatnimi czasy czują się w tym kraju wyjątkowo dobrze. Po sromotnej krytyce, jaka spotkała USA ze strony prezydenta Chiraca w związku ze zbrojną inwazją na Irak, stało się jasne, że powstał nowy grunt dla określonych działań typu new product development.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.