Według szacunków instytutu GfK Polonia, w całym roku 2004 w Polsce sprzedano około 5 milionów sztuk telefonów komórkowych. Mimo zadowalających wyników sprzedaży rok 2004 był okresem dużych zmian na rynku telefonii komórkowej, związanych z pojawieniem się ofert prepaidowych, bez telefonów. W 2005 roku nastąpi 15-20 proc. wzrost rynku telefonów komórkowych. Przedstawiamy analizę rynku telefonii komórkowej dokonaną przez instytut GfK Polonia. Stanowi on poniekąd uzupełnienie artykułu o kampaniach reklamowych Heyah i Simplus Team opublikowanego w tym samym wydaniu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.