Rynek reklamy w lepszej formie niż przewidywano na początku rokuRynek reklamy w lepszej formie niż przewidywano na początku rokuRynek reklamy w lepszej formie niż przewidywano na początku rokuRynek reklamy w lepszej formie niż przewidywano na początku roku

Rynek reklamy w lepszej formie niż przewidywano na początku roku

Rynek reklamy w lepszej formie niż przewidywano na początku roku
Rok 2010 przejdzie do historii reklamy jako okres stabilizacji po kryzysie. Realny wzrost wartości rynku to niecałe 3%. Bardziej odczuwalne odbicie rynku może nastąpić najwcześniej w 2011 r. (6,8%) – wtedy firmy zaczną wydawać więcej na reklamę. Obecny rok to niewątpliwie czas telewizji, Internetu i kina. Wydatki reklamowe w Internecie wzrosną o ponad 20%, kinach – 13%, a w stacjach telewizyjnych – o ponad 4%.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja