Ruchome obrazki FacebookaRuchome obrazki FacebookaRuchome obrazki FacebookaRuchome obrazki Facebooka
Najciekawszy jest dziś punkt widzenia użytkownika smartfona (fot. De Visu/Fotolia)

Ruchome obrazki Facebooka

Ruchome obrazki Facebooka
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Facebook Marketing Summit w Warszawie zgromadził ponad 250 osób z agencji reklamowych, domów mediowych i korporacji. Podczas wydarzenia można było dowiedzieć się, jakie plany na przyszłość ma największy serwis społecznościowy świata.

Półtora miliarda użytkowników miesięcznie, z czego 40 milionów z Europy Centralnej – takie dane robią wrażenie. Do Facebooka należą również: aplikacja WhatsApp, wykorzystywana przez 900 milionów osób, Messenger z grupą 700 milionów czatujących oraz Instagram, który zgarnia 300 milionów fotografujących.

Liczby są ogromne. Osiągnięcie takiego poziomu przez telewizję – której śmierć nadchodzi już od końca XX wieku – zajęło około 50 lat.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się