Ruch w Ruchu, czyli przebudzenie giganta - Marketing przy Kawie
Ruch w Ruchu, czyli przebudzenie gigantaRuch w Ruchu, czyli przebudzenie gigantaRuch w Ruchu, czyli przebudzenie gigantaRuch w Ruchu, czyli przebudzenie giganta

Ruch w Ruchu, czyli przebudzenie giganta

Ruch w Ruchu, czyli przebudzenie giganta
Lucyna Grońska

Lucyna Grońska

-

Lucyna Grońska

Lucyna Grońska

Koniec z ciemnymi, obskurnymi budkami, do których można było do tej pory wsuwać tylko rękę tudzież zerkać jednym okiem! Okienka odchodzą do lamusa - przed nami wizja nowoczesnych, oszklonych i o wiele bardziej komfortowych kiosków. Właśnie na tym polu Ruch postanowił podjąć walkę ze swym głównym rywalem.

Koncepcja modernizacji i rozwoju Ruchu sięga o wiele dalej: obejmie nowe formy sprzedaży – sieć minimarketów typu Żabka (wzór dla Ruchu to amerykańska sieć 7-Eleven, która podbiła tamtejszy rynek). Do tej pory ruszyło kilka takich punktów Ruchu, oprócz prasy można w nich również nabyć artykuły spożywcze, kosmetyki, a nawet alkohol.

Wyścig między dwoma liderami rynku dystrybucji prasy, Ruchem i Kolporterem nabiera rumieńców.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja