Rozwód 2.0Rozwód 2.0Rozwód 2.0Rozwód 2.0

Rozwód 2.0

Rozwód 2.0
Justyna Kozioł

Justyna Kozioł

-

Justyna Kozioł

Justyna Kozioł

Niemal wszystkie najważniejsze brytyjskie tytuły prasowe odnotowały pojawienie się w walijskiej telewizji reklamy serwisu internetowego dla małżonków, którzy zdecydowani są wziąć rozwód. To, czym Divorce Online stara się przyciągnąć potencjalnych użytkowników, to możliwość zaoszczędzenia czasu oraz kosztów wiążących się z rozstaniem. Nareszcie, chciałoby się powiedzieć, rozwody staną się lekkie, łatwe i... przyjemne?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja