Rośnie optymizm Polaków – wyniki międzynarodowego badania internetowego ACNielsenRośnie optymizm Polaków – wyniki międzynarodowego badania internetowego ACNielsenRośnie optymizm Polaków – wyniki międzynarodowego badania internetowego ACNielsenRośnie optymizm Polaków – wyniki międzynarodowego badania internetowego ACNielsen

Rośnie optymizm Polaków – wyniki międzynarodowego badania internetowego ACNielsen

Rośnie optymizm Polaków – wyniki międzynarodowego badania internetowego ACNielsen
Katarzyna Józefiak

Katarzyna Józefiak

-

Katarzyna Józefiak

Katarzyna Józefiak

Na tle stabilnego współczynnika optymizmu konsumentów w Europie (93%) wskaźnik dla Polski wyraźnie rośnie – wynika z najnowszego badania Global Online Consumer Survey przeprowadzonego przez ACNielsen w czerwcu tego roku. Na tle innych krajów europejskich Polacy deklarują dość duży optymizm (107%). Wynika on z bardzo pozytywnej oceny takich aspektów naszego życia, jak perspektywy pracy, stan osobistych finansów czy swoboda wydatków.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja