Rola marketingu – czy coś się zmieniło?Rola marketingu – czy coś się zmieniło?Rola marketingu – czy coś się zmieniło?Rola marketingu – czy coś się zmieniło?
Jaka jest rola i funkcja marketera w firmie (fot. alphaspirit/Fotolia)

Rola marketingu – czy coś się zmieniło?

Rola marketingu – czy coś się zmieniło?
Marta Chalimoniuk-Nowak

Marta Chalimoniuk-Nowak

-

Marta Chalimoniuk-Nowak

Marta Chalimoniuk-Nowak

Zbyt wiele mówi się o nowoczesnym marketingu (marketing automation, mobile itd.) i stale rozwijających się narzędziach – lecz w kontekście start-upów, nowoczesnych technologii, biznesów e-commerce, projektów innowacyjnych czy korporacji. A przecież to nie one stanowią zdecydowaną większość polskich przedsiębiorstw.

Dziesiątki tysięcy firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw zaczynają swoją przygodę z marketingiem, brandingiem – nie do końca wiedząc, czego od niego oczekiwać: „bo tak robią inni, bo może coś warto przetestować…”. I postrzegają go przez pryzmat logotypu na wizytówce, gadżetów czy billboardu; coraz rzadziej – ulotek czy nawet pomysłów na karty lojalnego klienta.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się