Zbyt wiele mówi się o nowoczesnym marketingu (marketing automation, mobile itd.) i stale rozwijających się narzędziach – lecz w kontekście start-upów, nowoczesnych technologii, biznesów e-commerce, projektów innowacyjnych czy korporacji. A przecież to nie one stanowią zdecydowaną większość polskich przedsiębiorstw.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Dziesiątki tysięcy firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw zaczynają swoją przygodę z marketingiem, brandingiem – nie do końca wiedząc, czego od niego oczekiwać: „bo tak robią inni, bo może coś warto przetestować…”. I postrzegają go przez pryzmat logotypu na wizytówce, gadżetów czy billboardu; coraz rzadziej – ulotek czy nawet pomysłów na karty lojalnego klienta.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.