Biedamarketing, czyli trudny żywot PR-owca w sektorze MSPBiedamarketing, czyli trudny żywot PR-owca w sektorze MSPBiedamarketing, czyli trudny żywot PR-owca w sektorze MSPBiedamarketing, czyli trudny żywot PR-owca w sektorze MSP
Nie wszystko da się łatwo wytłumaczyć (fot. sharpshutter22/Fotolia)

Biedamarketing, czyli trudny żywot PR-owca w sektorze MSP

Biedamarketing, czyli trudny żywot PR-owca w sektorze MSP
Anna Maria Janocha

Anna Maria Janocha

-

Anna Maria Janocha

Anna Maria Janocha

Jako specjaliści szeroko rozumianego marketingu i komunikacji czasami może nieco tracimy z oczu świat wokół nas. To, co dla nas jest swoistą doktryną, dla zwykłego przedsiębiorcy, nawet dobrze prosperującego, to czarna magia. Konsekwencji takiego stanu rzeczy pewnie nie odczuwamy – dopóki firma takiego właśnie szefa lekceważącego nowe media nie staje się naszym klientem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja