Reklama zewnętrzna, przestrzeń publiczna i prawo – wiele do zrobieniaReklama zewnętrzna, przestrzeń publiczna i prawo – wiele do zrobieniaReklama zewnętrzna, przestrzeń publiczna i prawo – wiele do zrobieniaReklama zewnętrzna, przestrzeń publiczna i prawo – wiele do zrobienia

Reklama zewnętrzna, przestrzeń publiczna i prawo – wiele do zrobienia

Reklama zewnętrzna, przestrzeń publiczna i prawo – wiele do zrobienia
Marek Kuzaka

Marek Kuzaka

-

Marek Kuzaka

Marek Kuzaka

Ostatnio wiele mówi się i pisze o konieczności zaostrzenia prawa dotyczącego obecności reklamy w przestrzeni publicznej. Wynika to przede wszystkim z nieustannie rosnącej ilości reklam w naszym otoczeniu. Najwięcej emocji budzą wielkie, zakrywające okna reklamy odcinające ludzi od światła, tablice wielkoformatowe oraz tysiące szyldów i tabliczek zaśmiecających miasto. Powszechna krytyka działań „reklamiarzy” – jak nazywa się firmy zajmujące się budową i eksploatacją systemowych nośników – udziela się zwłaszcza dziennikarzom.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się