Reklamą w nałogowcaReklamą w nałogowcaReklamą w nałogowcaReklamą w nałogowca

Reklamą w nałogowca

Reklamą w nałogowca
Edyta Wilk

Edyta Wilk

-

Edyta Wilk

Edyta Wilk

Brytyjczycy w kampanii antynikotynowej nie straszą śmiercią, ale dolegliwościami dnia codziennego – na przykład pokazują śmierdzące pety wypadające z ust w czasie pocałunku. I może to właśnie trafny styl argumentacji.

Bądź trendy, bądź jazzy. Bądź… – no właśnie, jaki? Ilu ludzi, ile środowisk – tyle zapewne różnych odpowiedzi. Jednak jedną z bardziej powszechnych obecnie tendencji jest moda na szeroko pojęty zdrowy styl życia. Wykorzystując tę falę (oraz spore fundusze UE), różne organizacje przeprowadzają kampanie antynikotynowe.

W Polsce w tym momencie głównie „Minister Zdrowia ostrzega.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja