Z badań przeprowadzonych ostatnio przez TNS OBOP wynika, że Polacy chcieliby widzieć w blokach reklamowych zestaw interesujących krótkometrażówek na pograniczu humorystycznego dokumentu. Nikt jednak nie lubi słuchać ciągle tych samych historii i kawałów. I właśnie na nadmiar reklam w mediach najbardziej narzekają Polacy.Taylor Nelson Sofres (w Polsce TNS OBOP) pod koniec 2002 roku przeprowadził badania "Reklama na co dzień" . Z opublikowanych wyników można się dowiedzieć, że reklama została uznana za zło konieczne, jeden z elementów współczesnego świata (76%), na którego nadmiar w telewizji, radiu czy środkach transportu można się skarżyć (odpowiednio – 87%, 51%, 27% respondentów), jest to jednak koszt pluralizmu mediów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.