Reklama czy zabawny reportaż?Reklama czy zabawny reportaż?Reklama czy zabawny reportaż?Reklama czy zabawny reportaż?

Reklama czy zabawny reportaż?

Reklama czy zabawny reportaż?
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Z badań przeprowadzonych ostatnio przez TNS OBOP wynika, że Polacy chcieliby widzieć w blokach reklamowych zestaw interesujących krótkometrażówek na pograniczu humorystycznego dokumentu. Nikt jednak nie lubi słuchać ciągle tych samych historii i kawałów. I właśnie na nadmiar reklam w mediach najbardziej narzekają Polacy.

Taylor Nelson Sofres (w Polsce TNS OBOP) pod koniec 2002 roku przeprowadził badania "Reklama na co dzień" . Z opublikowanych wyników można się dowiedzieć, że reklama została uznana za zło konieczne, jeden z elementów współczesnego świata (76%), na którego nadmiar w telewizji, radiu czy środkach transportu można się skarżyć (odpowiednio – 87%, 51%, 27% respondentów), jest to jednak koszt pluralizmu mediów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja