Reklama banków: inwestycje w celebrytów, ale wydatki coraz niższe - Marketing przy Kawie
Reklama banków: inwestycje w celebrytów, ale wydatki coraz niższeReklama banków: inwestycje w celebrytów, ale wydatki coraz niższeReklama banków: inwestycje w celebrytów, ale wydatki coraz niższeReklama banków: inwestycje w celebrytów, ale wydatki coraz niższe

Reklama banków: inwestycje w celebrytów, ale wydatki coraz niższe

Reklama banków: inwestycje w celebrytów, ale wydatki coraz niższe
Equinox Polska

Equinox Polska

-

Equinox Polska

Equinox Polska

Sektor finansowy ogranicza wydatki na reklamę. W ciągu pierwszych czterech miesięcy br. wydał prawie 500 mln zł – o 8% mniej niż w tym samym okresie ub.r. Powodem może być oczekiwanie na promocje wynikające z sojuszy między bankami i telekomami. W drugiej połowie roku rynek czeka zacięta walka o klienta – uważają analitycy domu mediowego Equinox Polska (Group One).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja