Wydatki reklamowe telekomów w 2013 r.Wydatki reklamowe telekomów w 2013 r.Wydatki reklamowe telekomów w 2013 r.Wydatki reklamowe telekomów w 2013 r.
Chcą wzrostu liczby klientów, ale mniej inwestują w reklamę (fot. everythingpossible/Fotolia)

Wydatki reklamowe telekomów w 2013 r.

Wydatki reklamowe telekomów w 2013 r.
Equinox Polska

Equinox Polska

-

Equinox Polska

Equinox Polska

T-Mobile jest liderem wydatków na reklamę w 2013 r. Play zatrudnia celebrytów i ma największą dynamikę wydatków reklamowych. Polscy operatorzy idą za światowymi trendami i z roku na rok coraz mniej wydają na działania marketingowe.

T-Mobile wydaje najwięcej, aby pozyskać nowych klientów. W 2013 r. operator przeznaczył ponad 465 mln zł na media. To i tak mniej niż w roku 2012 (spadek o 6 proc. z poziomu 493 mln zł). Zachowania pozostałych operatorów są podobne – większość firm ogranicza wydatki w celu obrony wyniku biznesowego.

Wyjątkiem jest Play, który zatrudnia celebrytów i zwiększa pulę budżetów reklamowych o 20 proc.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja