Ciekawą formę budowania świadomości marki zaprezentował Red Bull: zorganizował konkurs na temat tego, co można zrobić z puszką po wypiciu napoju. Właśnie ostatnimi dniami w Krakowie gościła wystawa efektów konkursu. Pomysłowość ludzka ma jednak granice. Granice wyznaczane strategią komunikacji produktu.Wystawa dowodzi umiejętności budowy spójnego wizerunku przez producenta napoju. Większość prac odzwierciedlała przekaz reklamowy, który jest obecny w całej kampanii. Były więc skrzydlate buciki, byki z puszek, różne skrzydlate pojazdy czy postacie (nie było – co znamienne – aniołów ani diabłów). Właściwie to nie wiem, czy rzeczywiście wszystkie prace obracały się tylko wokół kilku motywów – możliwe, ze taki właśnie wybór dokonany został przez producenta na potrzeby wystawy i komunikacji produktu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.