Red Bull wzbogaca wyobraźnięRed Bull wzbogaca wyobraźnięRed Bull wzbogaca wyobraźnięRed Bull wzbogaca wyobraźnię

Red Bull wzbogaca wyobraźnię

Red Bull wzbogaca wyobraźnię
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Ciekawą formę budowania świadomości marki zaprezentował Red Bull: zorganizował konkurs na temat tego, co można zrobić z puszką po wypiciu napoju. Właśnie ostatnimi dniami w Krakowie gościła wystawa efektów konkursu. Pomysłowość ludzka ma jednak granice. Granice wyznaczane strategią komunikacji produktu.

Wystawa dowodzi umiejętności budowy spójnego wizerunku przez producenta napoju. Większość prac odzwierciedlała przekaz reklamowy, który jest obecny w całej kampanii. Były więc skrzydlate buciki, byki z puszek, różne skrzydlate pojazdy czy postacie (nie było – co znamienne – aniołów ani diabłów). Właściwie to nie wiem, czy rzeczywiście wszystkie prace obracały się tylko wokół kilku motywów – możliwe, ze taki właśnie wybór dokonany został przez producenta na potrzeby wystawy i komunikacji produktu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja