Ranking jakości obsługi online w bankach 2013Ranking jakości obsługi online w bankach 2013Ranking jakości obsługi online w bankach 2013Ranking jakości obsługi online w bankach 2013

Ranking jakości obsługi online w bankach 2013

Ranking jakości obsługi online w bankach 2013
IRCenter

IRCenter

-

Które banki są najbardziej doceniane przez internautów w różnych aspektach jakości obsługi? Które z nich najlepiej odpowiadają swoim fanom na Facebooku? Zestawienie na ten temat opracowały IRCenter, Sentione i Cheescat. Analizie poddane zostały opinie internautów opublikowane między 1 września 2012 r. a 31 sierpnia 2013 r.

W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy banki zmieniały nazwy i właścicieli. Ranking prezentuje dane dla czołowych marek banków we wrześniu 2013 r. Dla każdej marki badane były ewentualne subbrandy lub banki, które zostały włączone w ich struktury (np. marka mBank obejmuje wyniki dla mBanku, BRE Banku i Multibanku).

Zwycięzcą rankingu jakości obsługi online został PKO BP – jego pozycja wynika nie tylko z bardzo aktywnego fan page’a Inteligo, ale także z wysokiej liczby ogólnych pozytywnych ocen.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja