Randka w zamian za szpilkiRandka w zamian za szpilkiRandka w zamian za szpilkiRandka w zamian za szpilki

Randka w zamian za szpilki

Randka w zamian za szpilki
Edyta Żyrek

Edyta Żyrek

-

Edyta Żyrek

Edyta Żyrek

W nowych butach na romantyczną randkę w ciemno? Dlaczego nie, jeśli ten kosztowny prezent sfinansuje tajemniczy nieznajomy – zachęca w swej najnowszej kampanii malezyjski butik Shoes Shoes Shoes. Tymczasem krytycy idei „Shoe dating” nie pozostawiają na niej suchej nitki, określając pomysł mianem „obuwniczej prostytucji”.

Miało być jak w serialu „Seks w wielkim mieście” – zamiast czekać z założonymi rękami na wymarzonego mężczyznę, lepiej pójść do butiku i kupić nową parę zniewalających szpilek. By połączyć ze sobą oba największe (zdaniem Shoes Shoes Shoes) pragnienia kobiet, firma z Kuala Lumpur nawiązała współpracę z portalem randkowym Lunch Actually.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja