Przyszłość zielonej butelki - Marketing przy Kawie
Przyszłość zielonej butelkiPrzyszłość zielonej butelkiPrzyszłość zielonej butelkiPrzyszłość zielonej butelki

Przyszłość zielonej butelki

Przyszłość zielonej butelki
Elżbieta Bartoszewska

Elżbieta Bartoszewska

-

Elżbieta Bartoszewska

Elżbieta Bartoszewska

Pierwsze skojarzenie z Heinekenem? Zielona butelka – odpowie niejeden z nas. Wprawdzie ten kolor nie należy do żelaznej tradycji browaru, ale zmiany w wyglądzie butelki faktycznie zatrzymały się w pewnym momencie, a zielona barwa trwale związała się z marką. Nic więc dziwnego, że to wygląd szklanego opakowania stał się motywem jubileuszowej kampanii Heinekena.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja