Przychodzi Polak do sklepu po laptop. Czym się kieruje w wyborze?Przychodzi Polak do sklepu po laptop. Czym się kieruje w wyborze?Przychodzi Polak do sklepu po laptop. Czym się kieruje w wyborze?Przychodzi Polak do sklepu po laptop. Czym się kieruje w wyborze?

Przychodzi Polak do sklepu po laptop. Czym się kieruje w wyborze?

Przychodzi Polak do sklepu po laptop. Czym się kieruje w wyborze?
TNS Global

TNS Global

-

TNS Global

TNS Global

Na podstawie ceny, jakości czy renomy marki? W sklepie specjalistycznym czy przez Internet? Za radą przyjaciół czy za namową sprzedawcy? Ośrodek badawczy TNS Pentor na zlecenie firmy Toshiba sprawdził, jak Polacy kupują laptopy i jakie kryteria liczą się dla nich w wyborze tych produktów.

Mimo że w polskich gospodarstwach domowych wciąż jeszcze używane są komputery stacjonarne, laptopy zdobywają coraz większą popularność, szczególnie w większych miastach i wśród młodych ludzi. Prawie 40% badanych zamierza kupić nowy model w ciągu tego roku, a kolejne 40% w perspektywie 2–3 lat.Będzie to raczej pragmatyczny wybór, na podstawie parametrów technicznych i ceny.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja