Na podstawie ceny, jakości czy renomy marki? W sklepie specjalistycznym czy przez Internet? Za radą przyjaciół czy za namową sprzedawcy? Ośrodek badawczy TNS Pentor na zlecenie firmy Toshiba sprawdził, jak Polacy kupują laptopy i jakie kryteria liczą się dla nich w wyborze tych produktów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Mimo że w polskich gospodarstwach domowych wciąż jeszcze używane są komputery stacjonarne, laptopy zdobywają coraz większą popularność, szczególnie w większych miastach i wśród młodych ludzi. Prawie 40% badanych zamierza kupić nowy model w ciągu tego roku, a kolejne 40% w perspektywie 2–3 lat.Będzie to raczej pragmatyczny wybór, na podstawie parametrów technicznych i ceny.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.