Przestroga zza grobu - Marketing przy Kawie
Przestroga zza grobuPrzestroga zza grobuPrzestroga zza grobuPrzestroga zza grobu

Przestroga zza grobu

Przestroga zza grobu
Justyna Kozioł

Justyna Kozioł

-

Justyna Kozioł

Justyna Kozioł

Organizacje charytatywne organizujące kampanie społeczne lubią od czasu do czasu wesprzeć się autorytetem którejś z celebrities, bezkrytycznie wierząc, że sława sprzedaje. O tym, że nie zawsze dodaje to wiarygodności, przekonali się kilka lat temu pomysłodawcy kampanii „Wolałabym chodzić nago, niż nosić futro”. Choć kampanię wsparła swoim wizerunkiem sama Naomi Campbell, nie przeszkodziło jej to niedługo później wystąpić w futrzanym płaszczu na pokazie mody w Mediolanie. Organizatorzy kampanii informacyjnej na temat raka prostaty „zaprosili” do współpracy kogoś znacznie bardziej wiarygodnego: znanego showmana, który z powodu tego nowotworu zmarł cztery lata temu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja