Przelot guerrilli nad ManhattanemPrzelot guerrilli nad ManhattanemPrzelot guerrilli nad ManhattanemPrzelot guerrilli nad Manhattanem

Przelot guerrilli nad Manhattanem

Przelot guerrilli nad Manhattanem
Edyta Żyrek

Edyta Żyrek

-

Edyta Żyrek

Edyta Żyrek

Trzej filmowi superbohaterowie latający nad Nowym Jorkiem? Nieco ryzykowne, ale dlaczego nie. Najnowsza kampania promująca film „Chronicle” tylko potwierdza, że tradycyjny afisz to za mało. I przekonuje, że granice między filmową rzeczywistością a światem realnym stają się współcześnie jeszcze bardziej umowne.

„You’ll believe a man can fly” – brzmiał slogan reklamujący ponad trzydzieści lat temu film o przygodach Supermana.

Patrząc w niebo 30 stycznia 2012 roku, nowojorczycy mogli przekonać się, że wizja ta właśnie się urzeczywistnia. Sylwetki trzech mężczyzn latających beztrosko nad Manhattanem wzbudziły spore zainteresowanie, dowodząc jednocześnie, że w marketingu filmowym coś się zmienia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja