Trzej filmowi superbohaterowie latający nad Nowym Jorkiem? Nieco ryzykowne, ale dlaczego nie. Najnowsza kampania promująca film „Chronicle” tylko potwierdza, że tradycyjny afisz to za mało. I przekonuje, że granice między filmową rzeczywistością a światem realnym stają się współcześnie jeszcze bardziej umowne.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
„You’ll believe a man can fly” – brzmiał slogan reklamujący ponad trzydzieści lat temu film o przygodach Supermana.
Patrząc w niebo 30 stycznia 2012 roku, nowojorczycy mogli przekonać się, że wizja ta właśnie się urzeczywistnia. Sylwetki trzech mężczyzn latających beztrosko nad Manhattanem wzbudziły spore zainteresowanie, dowodząc jednocześnie, że w marketingu filmowym coś się zmienia.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.