Przekazuj słowo, nie chorobę!Przekazuj słowo, nie chorobę!Przekazuj słowo, nie chorobę!Przekazuj słowo, nie chorobę!

Przekazuj słowo, nie chorobę!

Przekazuj słowo, nie chorobę!
Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

-

Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

Cindy Crawford, Christina Aguilera, Salma Hayek: pierwsza ma zaklejone oczy, druga zatyka uszy, trzecia ma zasłonięte usta. Nie widzieć, nie słyszeć, nie mówić. To nie jest zapowiedź nowego filmu z udziałem trzech gwiazd, ale kampania społeczna na temat AIDS. Problem nie zniknie, jeśli przestaniemy go zauważać. Każda reklama znajduje szerszy oddźwięk, jeśli biorą w niej udział znane postacie popkultury. Także reklama społeczna.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja