Przejażdżka na kapslu - Marketing przy Kawie
Przejażdżka na kapsluPrzejażdżka na kapsluPrzejażdżka na kapsluPrzejażdżka na kapslu

Przejażdżka na kapslu

Przejażdżka na kapslu
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Jeszcze kilka lat temu charakterystyczne pstrykanie w kapsle było słychać niemal przed każdym blokiem. Na trasach, namalowanych zazwyczaj kredą, rozgrywały się pasjonujące zawody, nawiązujące charakterem do popularnego wówczas Wyścigu Pokoju. Z wielkim rozmachem o zabawie tej przypomniała firma Red Bull.

Dla potrzeb marketingowych zmieniona została otoczka wokół gry, która teraz utrzymana jest w konwencji rajdów samochodowych. Nadanie takiej „filozofii” nie jest przypadkowe. Red Bull sponsoruje nie tylko Adama Małysza, ale także wspiera finansowo kierowców rajdowych, wyścigowych oraz motocyklistów, zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to