Jeszcze kilka lat temu charakterystyczne pstrykanie w kapsle było słychać niemal przed każdym blokiem. Na trasach, namalowanych zazwyczaj kredą, rozgrywały się pasjonujące zawody, nawiązujące charakterem do popularnego wówczas Wyścigu Pokoju. Z wielkim rozmachem o zabawie tej przypomniała firma Red Bull.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Dla potrzeb marketingowych zmieniona została otoczka wokół gry, która teraz utrzymana jest w konwencji rajdów samochodowych. Nadanie takiej „filozofii” nie jest przypadkowe. Red Bull sponsoruje nie tylko Adama Małysza, ale także wspiera finansowo kierowców rajdowych, wyścigowych oraz motocyklistów, zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |