„Kulczykiem nie jestem. Często pracuję ze swoimi pracownikami, jak trzeba. W zasadzie cały czas myślę o firmie. Ale inni wiedzą swoje: pieniądze spadają mi z nieba...” – to kolejna próbka autorefleksji typowego reprezentanta polskiego sektora MŚP. Co tymczasem często mówi o nim (i do niego) polska reklama?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Badania small businessu, prowadzone od lat przez Agatę Wiszniewską i Janusza Komora (EEI Market Research) niezmiennie pokazują, że przedsiębiorcy w Polsce są przekonani o braku szacunku społecznego do nich jako grupy społecznej. Najbardziej bolesne dla właścicieli firm jest powszechne, ich zdaniem, przeświadczenie, że pieniądze przychodzą im łatwo, niemal spadają z nieba.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.