Po co mikroprzedsiębiorstwu obecność na Facebooku lub w Google+? Jak firma działająca na skalę lokalną powinna zaplanować swoją obecność w social media, by uniknąć rozczarowań? Kilka podstawowych uwag i porad.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Podstawy planowania strategii działań
Pierwsze i podstawowe pytanie, jakie powinien zadać sobie właściciel lokalnego biznesu, który zastanawia się nad promowaniem swojej firmy w Internecie, powinno brzmieć: „Co chcę w ten sposób osiągnąć?”.
Z pewnością nie chodzi o ogólnopolski rozgłos ani o zdobycie dużej liczby fanów – to nie przyniesie firmie bezpośredniego zysku.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.