ABC wykorzystania mediów społecznościowych w promocji lokalnej markiABC wykorzystania mediów społecznościowych w promocji lokalnej markiABC wykorzystania mediów społecznościowych w promocji lokalnej marki
Czy widać nas z poziomu social media? (fot. teracreonte/Fotolia)

ABC wykorzystania mediów społecznościowych w promocji lokalnej marki

ABC wykorzystania mediów społecznościowych w promocji lokalnej marki
Joanna Poczęsna

Joanna Poczęsna

-

Joanna Poczęsna

Joanna Poczęsna

Po co mikroprzedsiębiorstwu obecność na Facebooku lub w Google+? Jak firma działająca na skalę lokalną powinna zaplanować swoją obecność w social media, by uniknąć rozczarowań? Kilka podstawowych uwag i porad.

Podstawy planowania strategii działań

Pierwsze i podstawowe pytanie, jakie powinien zadać sobie właściciel lokalnego biznesu, który zastanawia się nad promowaniem swojej firmy w Internecie, powinno brzmieć: „Co chcę w ten sposób osiągnąć?”.

Z pewnością nie chodzi o ogólnopolski rozgłos ani o zdobycie dużej liczby fanów – to nie przyniesie firmie bezpośredniego zysku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się