Prosto z bobremProsto z bobremProsto z bobremProsto z bobrem

Prosto z bobrem

Prosto z bobrem
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem.Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Reklama środków higienicznych na „te trudne dni” zawsze zmagała się z problemem „tych trudnych słów” – jak tampon czy okres. Kimberly-Clark, działający od ponad wieku producent podpasek Kotex, idzie w tej kwestii pod prąd. W nowej kampanii proponuje dyskusję nad nowymi, ciekawymi określeniami waginy.

W 1980 roku brytyjski Channel 4 zdecydował się na kontrowersyjny krok – wyemitowanie reklamy podpasek. Harry Theobalds, szef działu reklamy mówił później: „Można uznać, że Channel 4 przyciąga dorosłą publiczność, która nie będzie zaszokowana ani zakłopotana tym rodzajem reklamy”.

Mylił się – spot wywołał falę protestów i napływ setek listów od zniesmaczonych widzów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się