Większość twórców szablonów traktuje landing pages podobnie jak stronę główną. I nawet jeżeli tworzą stronę docelową mającą jeden ściśle określony cel, jej projekt może nie spełniać zasad designu skupionego na konwersji (Conversion Centered Design – CCD). A właśnie konwersję każdy projektant stron powinien mieć na uwadze.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Nie jest łatwo stworzyć stronę, która jednocześnie pięknie wygląda i zapewnia konwersję. Poniższe 5 gotowych szablonów pozwoli unaocznić cechy dobrego projektu oraz wskazać słabości, których należy unikać.
Zostaną pokazane ich zalety oraz wady, a także miejsca, w których nie spełniają one zasad CCD. Design zorientowany na konwersję zwiększyłyby ich potencjał w kampaniach.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.