Produkty Produkty Produkty Produkty

Produkty „Pasji”

Produkty "Pasji"
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Na fali zainteresowania "Pasją" Mela Gibsona wyrasta cały przemysł produkujący swoiste „relikwie”, wspomagające zainteresowanie i pamięć o filmie. Pojawiają się też gadżety żerujące na zainteresowaniu tematyką religijną, na granicy bluźnierstwa. Na przykład w USA kupić można nie tylko oficjalne gwoździe z krzyża, ale i Chrystusa na nim, z kompletem ubranek do przymierzania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja