Prezerwatywy, misie i taśma klejąca, czyli jak wykorzystać Christiana Greya - Marketing przy Kawie
Prezerwatywy, misie i taśma klejąca, czyli jak wykorzystać Christiana GreyaPrezerwatywy, misie i taśma klejąca, czyli jak wykorzystać Christiana GreyaPrezerwatywy, misie i taśma klejąca, czyli jak wykorzystać Christiana GreyaPrezerwatywy, misie i taśma klejąca, czyli jak wykorzystać Christiana Greya

Prezerwatywy, misie i taśma klejąca, czyli jak wykorzystać Christiana Greya

Prezerwatywy, misie i taśma klejąca, czyli jak wykorzystać Christiana Greya
Łukasz Piosik

Łukasz Piosik

-

Łukasz Piosik

Łukasz Piosik

Walentynki to złoty okres dla kin. Nie inaczej było w tym roku, kiedy to długo wyczekiwaną premierę miała adaptacja książki „Pięćdziesiąt twarzy Greya”. O kontrowersyjnym filmie jest głośno już od decyzji o przeniesieniu powieści na ekran. Nic dziwnego, że jego popularność próbują wykorzystać firmy z przeróżnych branż.

Przodują w tym producenci prezerwatyw, co ze względu na tematykę filmu raczej nie dziwi. Durex uruchomił na swojej stronie internetowej dział 50 Games to Play, który ma stanowić źródło inspiracji dla par chcących urozmaicić swoje życie intymne. 

Cztery z pięćdziesięciu podpowiedzi od marki Durex. Źródło: www.50gamestoplay.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja