Presumenci – kim są i jak walczą o swoją pozycjęPresumenci – kim są i jak walczą o swoją pozycjęPresumenci – kim są i jak walczą o swoją pozycjęPresumenci – kim są i jak walczą o swoją pozycję

Presumenci – kim są i jak walczą o swoją pozycję

Presumenci – kim są i jak walczą o swoją pozycję

Trendwatching.com

-

Trendwatching.com

Produkt, opowieść, status: dlaczego angażowanie konsumentów w produkty i usługi jeszcze przed ich wprowadzeniem na rynek stanie się elementem głównego nurtu działań marketingowych.

Definicja
 

Gospodarka oczekiwań to rządy doświadczonych, dobrze poinformowanych konsumentów o licznych, wysokich oczekiwaniach wobec każdego oferowanego im produktu, każdej usługi, wobec oferowanych im doznań i poziomu obsługi.

Oczekiwania tych wyrobionych konsumentów wsparte są latami samodzielnego treningu hiperkonsumpcji oraz zalewem łatwo dostępnych źródeł informacji, porównań i przewodników.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się