Prawdopodobnie niezła kampania! - Marketing przy Kawie
Prawdopodobnie niezła kampania!Prawdopodobnie niezła kampania!Prawdopodobnie niezła kampania!Prawdopodobnie niezła kampania!

Prawdopodobnie niezła kampania!

Prawdopodobnie niezła kampania!
Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

-

Joanna Sobczyk

Joanna Sobczyk

PiłCarlska zabawa, konkursy, dzwonki, podpisy. Poznajmy internetowy świat Carlsberga, w którym prawdopodobnie nigdy nie będziesz sam! Kolejny kompleksowy pomysł advertainmentowy ruszył tego lata w Polsce.

Od 23 lipca można bawić się w specjalnym serwisie tej marki, utworzonym przez agencję interaktywną Byss, której pozycja zaczyna plasować się w krajowej czołówce tego rodzaju agencji. Nic dziwnego, gdyż przykład witryny Carlsberga świadczy o możliwościach kreatywnych najwyższej próby.

Świat on-line Carlsberga emanuje charakterystycznymi dla tej marki odcieniami zieleni, jest pomysłowy i szczegółowo dopracowany (można go odwiedzić pod adresem: carlsberg.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja