PR w mundurze - Marketing przy Kawie
PR w mundurzePR w mundurzePR w mundurzePR w mundurze

PR w mundurze

PR w mundurze
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

O specyfice public relations w służbach mundurowych, relacjach z mediami oraz różnym wizerunku poszczególnych służb w społeczeństwie dyskutowali podczas spotkania branżowego Komu Komunikacja rzecznicy prasowi policji, straży pożarnej, służby więziennej i służby celnej.

– Odbieram dziennie ponad 60 maili od dziennikarzy, a telefon dzwoni czasem niemal non-stop – mówił o swojej pracy podinspektor Mariusz Ciarka, rzecznik prasowy Komendanta Wojewódzkiego Policji w Krakowie, podczas branżowego spotkania Komu Komunikacja „PR w mundurze”. Zdanie to dobrze oddaje charakter pracy PR-owca w służbach mundurowych, który – w przeciwieństwie do swoich kolegów z korporacji czy agencji – nie myśli o mediach społecznościowych czy content marketingu, ale głównie o relacjach z mediami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja