PR-owa bitwa wokół Concorde'aPR-owa bitwa wokół Concorde'aPR-owa bitwa wokół Concorde'aPR-owa bitwa wokół Concorde'a

PR-owa bitwa wokół Concorde’a

PR-owa bitwa wokół Concorde'a
Wojciech Kaczmarek

Wojciech Kaczmarek

-

, Marketing przy Kawie

Wojciech Kaczmarek

Wojciech Kaczmarek

Marketing przy Kawie

British Airways odmawiają sprzedaży swych Concorde’ów linii Virgin Atlantic Airways. To logiczne, ponieważ w rękach przebojowego prezesa tej drugiej, Sir Richarda Bransona, samolot mógłby zmienić się w coś w rodzaju “powiększacza penisów”, w instrument PR.

W ubiegłą niedzielę British Airways odrzuciły ofertę swego rywala, Virgin Atlantic Airways, opiewającą na 5 milionów funtów (ponad 30 mln złotych), oświadczając, że możliwe iż zgodnie z planami w październiku tego roku wycofają swój naddźwiękowy odrzutowiec. Nieco wcześniej tego samego dnia Virgin milionkrotnie podniosła cenę oferowaną za pięć pozostałych Concorde’ów BA: do 5 milionów z początkowych 5 funtów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja