PR jest trendyPR jest trendyPR jest trendyPR jest trendy

PR jest trendy

PR jest trendy
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Jakie jest obecnie miejsce polskiego PR i jaka jest jego kondycja? Przynajmniej częściową odpowiedź na to pytanie może dać przegląd tematów i problemów III Kongresu PR – Trendy 2008. 19 i 20 września w Warszawie prezentowano nowe narzędzia public relations, omawiano najświeższe tendencje w tej dziedzinie i dyskutowano nad jej bolączkami w Polsce.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja