Powiedz to czekoladkąPowiedz to czekoladkąPowiedz to czekoladkąPowiedz to czekoladką

Powiedz to czekoladką

Powiedz to czekoladką
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

W filmie Bromskiego "U Pana Boga za piecem" nieśmiały chłopak wyznaje miłość muzyką. Kto mniej muzykalny, może obecnie wykorzystać nowe czekoladki wedlowskie, na których znajdzie żądane wyznania.

Na nic wysiłki firm, pakujących ciężkie pieniądze w reklamę wizerunkową, wiążącą produkty z określonymi zachowaniami: Merci, Rafaello czy nasze rodzime Emocje znalazły konkurencję w postaci czekoladek Wedla P.S. Te ostatnie nie silą się na otoczenie produktu odpowiednią atmosferą. Walą prosto z mostu, a właściwie z opakowania żądanym wyznaniem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja