„Porażająco głupie? U nas tego nie zobaczysz”. Ambitny nadawca odcina się od konkurencji - Marketing przy Kawie
„Porażająco głupie? U nas tego nie zobaczysz”. Ambitny nadawca odcina się od konkurencji„Porażająco głupie? U nas tego nie zobaczysz”. Ambitny nadawca odcina się od konkurencji„Porażająco głupie? U nas tego nie zobaczysz”. Ambitny nadawca odcina się od konkurencji„Porażająco głupie? U nas tego nie zobaczysz”. Ambitny nadawca odcina się od konkurencji

„Porażająco głupie? U nas tego nie zobaczysz”. Ambitny nadawca odcina się od konkurencji

„Porażająco głupie? U nas tego nie zobaczysz”. Ambitny nadawca odcina się od konkurencji
Kinga Gawryszewska

Kinga Gawryszewska

-

Kinga Gawryszewska

Kinga Gawryszewska

Kondycja współczesnych mediów pozostawia wiele do życzenia. Tę prawdę stara się ostatnio unaocznić nowojorska niekomercyjna stacja Thirteen (WNET), będąca flagową stacją PBS. Testuje ona amerykańską publiczność, serwując jej wyrafinowaną, choć fałszywą marketingową przystawkę na kolację. A bardziej wymagających oczywiście zaprasza do siebie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja