Poprzedni właściciel może cię zawieść. Marka – nigdy - Marketing przy Kawie
Poprzedni właściciel może cię zawieść. Marka – nigdyPoprzedni właściciel może cię zawieść. Marka – nigdyPoprzedni właściciel może cię zawieść. Marka – nigdyPoprzedni właściciel może cię zawieść. Marka – nigdy

Poprzedni właściciel może cię zawieść. Marka – nigdy

Poprzedni właściciel może cię zawieść. Marka – nigdy
Joanna Furdal

Joanna Furdal

-

Joanna Furdal

Joanna Furdal

Sielska scena. Urocza, wzbudzająca zaufanie staruszka chce sprzedać swojego również niemłodego, ale całkiem dobrze wyglądającego volkswagena golfa. Wszystko wskazywałoby na doskonałą okazję, gdyby nie mroczny sekret starszej pani, która bynajmniej nie jest miłośniczką robótek ręcznych.

Wiekowa dama w pastelowym sweterku jest bowiem niczym babunia z filmowej parodii Czerwonego Kapturka i lubi, co tu dużo kryć, dreszczyk emocji. Wyścigi i kaskaderskie skoki są jej żywiołem… na szczęście to Volkswagen.

Najnowsza reklama VW nawiązuje do – często umieszczanych w ogłoszeniach zachęcających do kupna samochodu – informacji o poprzednim właścicielu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja