Popmarketing – jak to się robi w JaponiiPopmarketing – jak to się robi w JaponiiPopmarketing – jak to się robi w JaponiiPopmarketing – jak to się robi w Japonii
Japońska popkultura jest niewyczerpaną skarbnicą kodów wizualnych

Popmarketing – jak to się robi w Japonii

Popmarketing – jak to się robi w Japonii
Judyta Krzyżanowska

Judyta Krzyżanowska

-

copywriter, Kid & Young

Judyta Krzyżanowska

Judyta Krzyżanowska

copywriter
Kid & Young

Nikt nie oczekuje, że hollywoodzkie gwiazdy będą znały się na sztuce. Gdy więc licznie przybyły do Museum of Contemporary Art w LA, o wernisażu Takashi Murakamiego napisała nawet prasa bulwarowa. Lepem na sławy okazały się nie tyle same dzieła, ile torebki i dodatki, które artysta zaprojektował dla Louisa Vuittona. Sprzedawano je w butiku wchodzącym w skład wystawy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja