Popmarketing – jak to się robi w JaponiiPopmarketing – jak to się robi w JaponiiPopmarketing – jak to się robi w JaponiiPopmarketing – jak to się robi w Japonii

Popmarketing – jak to się robi w Japonii

Popmarketing – jak to się robi w Japonii
Judyta Krzyżanowska

Judyta Krzyżanowska

-

Judyta Krzyżanowska

Judyta Krzyżanowska

Nikt nie oczekuje, że hollywoodzkie gwiazdy będą znały się na sztuce. Gdy więc licznie przybyły do Museum of Contemporary Art w LA, o wernisażu Takashi Murakamiego napisała nawet prasa bulwarowa. Lepem na sławy okazały się nie tyle same dzieła, ile torebki i dodatki, które artysta zaprojektował dla Louisa Vuittona. Sprzedawano je w butiku wchodzącym w skład wystawy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się